Tekniknörd?!

Jag är nog en äkta tekniknörd.... Vill alltid ha det senaste och nyaste och mest avancerade som finns på marknaden.... Fast jag köper inte allt utan låter andra testa grejrna först... *skratt*
Idag skulle jag bara gå ner och köpa soja till sushin men kom hem med ett nytt
WII spel och en ny mjölkskummare som hade fått bra recensioner....
Och sådär är det med mig.. impulsköpen haglar ibland..
Fast det är ju roligt med nya grejer helt klart..

Imorrn ska jag återigen till Krabi.. Det ska bli nice med sol igen...
Sist gjorde jag rookiemisstaget att lägga mig i solen första dagen från tidig morgon
och brände mig såklart... Blir ju så när man inte har varit i Thailand på länge man
vill liksom utnyttja all sol man bara kan..
Jaja ska köra en skrubb imorrn innan jag drar och ta bort den gamla huden..
Sen kan man börja om och få en riktigt fin bränna :-)

so long så länge!!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0