Vänner...

är bra att ha, speciellt BRA vänner...
Jag har börjat inse vilka av mina vänner jag kan lita på i vått och torrt och vilka, vars ord man kanske
inte ska ta på fullaste allvar. Det är bra. Jag känner att man kan ha en blandning i sin krets.
Bara man klarar av att skilja dem åt och inte bli besviken när ord inte följs upp av handling.
Det jag däremot försöker undvika är DRAMA.
Usch det är såå jobbig och tar bara en massa energi ifrån en.

Jag har tidigare sagt till en nära vän att det stormar mycket runt henne och hennes kompisar,
vilket hon inte har hållit med om. Idag fick jag tyvärr vatten på min kvarn. Det blev en storm utav
ingenting och det var inte alls roligt att sitta som tredje part.
Nu är det ju så att jag inte lägger mig i det där men om en kompis vill tala ut så självklart
finns jag där, MEN är jag kompis med båda så är jag där för dem båda, fast själva
konflikten får dem sköta sinsemellan..
Men hon insåg ju detta nu och det är ju absolut kanonbra.. dels att man då
kan lära sig att undvika drama och kanske lära sig att kompromissa.
Det är bra när man får upp ögonen för sånt som man kanske är lite blind för...

Inget ont som inte har ngt gott med sig eller hur?
Imorrn kanske jag får jobba :-) Weee hoppas hoppas

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: heidi

Ha ha jo jag gick tyvärr på den men fan vad tråkigt vi hade :-/

2010-01-07 @ 01:45:44
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0