en uppdatering

Ja helgen i Närpes var fantastiskt rolig och jag känner ju hur jag saknar att stå på scenen och sjunga!
Att publiken var helt galna och asroliga gjorde ju bara saken ännu bättre!!
Roligast var ändå tjejerna som knäppte kort på mina skor :-)

Dom var helt sålda på dem och det är ju jag med.... LOOOVE my shoes!! :-)

Blev dock direkt tillbakadragen i vardagen då jag blev utkallad dagen efter jag hade kommit hem.
Back to reality liksom... :-)

Hade en tokig jobbdag i fredags oxå.... Hahahahaha
En kille som blev helt betuttad i mig och lämnade sin mailadress i förhoppning om att jag skulle
skriva till honom... :-) Men söööt då...

Igår var jag på bikinijakt med A-C... vilket inte gav ngt lyckat resultat men idag ska jag iväg igen..
Ska bara ta en kalldusch och sen åka in till stan..
Ska träffa E oxå... en liten fika såhär innan jag drar till Franska Rivieran :-)
Det är lika varmt hemma som där så det blir nog inga konstigheter!
Ska ändå bara slappa och ha det bra... Dra till St Tropez står först på listan! :-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0