Hahahahaha

Ja du lilla A-C! Tydligen är han där uppe och jag väldigt goda vänner för nu regnar det PÅ RIKTIGT här nere ni Menton.... Eller så är det min syster som har ngt otalt med den högre makten...
Sitter inne och har precis slängt in en laddning tvätt igen.. ja vad ska man göra liksom?
 Tur att man har semester en vecka minst till..
Igår skulle jag då åka hem hade jag tänkt.. MEN det var typ överbokat och SAS
hade problem med ngn kärra så dom skickade en mindra kärra vilket resulterade
i att varken jag eller andra passagerare kom med..
Jaja ska göra ett nytt försök på söndag då det "bara" är 4 standbyer!! :-*)
Håll en tumme för mig kära ni! :-)

Ska nu spela lite kort och titta på regnet :-)

Uppdaterar med lite bilder senare!

Ciao

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0