Hehe

Nej det blev ingen glass för mig igår... min fot kukade ur totalt och nu har jag sjukskrivit mig.... :-(
Måste verkligen försöka få den fixad när jag kommer hem... Detta går liksom inte..

Idag har jag iaf varit lite effektiv... Ja på semestervis såklart! :-)
Klev upp kl 08 för att jag var tvungen att halta ner och köpa mat tills ikväll och frulle till idag..
Då jag kom ner till affären var klockan nästan tio i nio och då visade termometern därnere på 29 grader
i skuggan...
sköööönt att släpa hem matvaror uppför en grym backe med en fungerande fot.. NOT!

Jaja det gick och när jag kom hem så fixade jag frukost samtidigt som jag slängde in en laddning
tvätt... Gick sådär bra att ha två plattor på spisen igång, a-c:n och tvättmaskinen... ICKE..
Efter ett antal omstarter i proppskåpet fick jag ge mig och stänga av A-C:n och använda
endast en platta i köket *asg*

Men nu är A-c:n igång och jag har slängt in ytterligare en tvätt...
Tycker ju att lilla Celeste ska få nytvättade lakan att sova i och rena handdukar...

Senare idag när det är liiiite svalare ska jag skura altanen igen och skura golvet inne...
Bara foten håller ihop så ska det nog gå bra :-)

Nu blir det en stunds pressning igen... Har precis varit i poolen en stund men nu får jag
allt vänta tills klockan slår 15 innan jag får bada igen...
Knepiga regler i Frankrike men men man får ta seden dit man kommer...

Tänkte ju lägga in bilder oxå men klantarslet MOI har ju glömt sladden till kameran... :-)
Lägger in om en vecka typ.... :-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0