Närpes

Ja då har man vaknat i ett strålande soligt Närpes i Finland!
Ska alldeles strax gå och få något i magen innan vi ska göra vårat första soundcheck!
Har ju inte heller testat mitt nya in-ear system ännu så det ska bli spännande att se om vi får till ett bra ljud :-)
Resan igår tog ganska lång tid men när vi väl var framme så kändes det riktigt bra.
Jag tror att detta gig kommer att bli sjukt kul! Verkar som om svensk-finnarna är på g, när det
gäller musik och festivaler.
Vi hade tom en liten välkomstkommitté här igår :-)
Är lite nervös inför vissa låtar som jag inte känner att jag har full koll på ännu men men
jag får improvisera om det skiter sig eller hur?

Jag berättar mera efter första soundcheck!

Nu måste jag nog ringa M så han ökar tempot!!
Ska bara släng lite vatten i ansiktet... haha det var 25 min sen... Snabb kille... NOT ;-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0