Tisdag!

Härliga tisdag!!
Samlade ihop lite vänner för att åka lite båt i Sthlm!!
Och vilken dag vi fick!!
Efter vissa förseningar från icke nämnda personer ;-) så kom vi så äntligen iväg på en liten tripp!
Hade med mig lillsyrran ett tag, men sen lackade Ganken och ville ha med henne till
Gröna lund.. så hon fick vackert ta tunneln till henne.. *s*

Vi hann med att bada, åka vattenskidor och bara ha det bra..
Skall tilläggas att jag inte var sugen på varken bad eller vattenskidor så det struntade jag i..
När vi sen bestämde oss för att åka hemåt så kom vi ju på att grilla är ju fantastiskt trevligt så
det blev grillning av fisk på båtklubben!

När solen gått i moln gick vi hem till Jonte för lite Whiskey och kortspel...
Jag drack dock INGEN whiskey för det pallar jag inte... men A-c och Jonte är ju förtjusta i det :-)
Lärde dem mitt nya favvospel... Gin Rummy!!
Många timmar senare åkte vi hem...

Summa: Fantastisk dag!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0