Nu börjar det närma sig :-)

På söndag ska jag ha en liten get-together med mina nära och kära på ett ställe i Sthlm.
Varför jag inte vill nämna vart och när det vet de som står mig närmast... :-)

Checklista:
Champagne: Beställd
Tårta: Inhandlas på söndag
Snacks: Inhandlas imorrn
Fryst frukt: Done
Is: Fixat
Godis: På G ;-)
Rött och vitt vin: klart!

Det blir ju ev en efterfest hos mig efter middagen så det kan ju vara bra att ladda upp med diverse
dryckesvaror och snacks eller hur?

Nu ska jag bara bli frisk och kry så jag oxå kan festa och ha sjukt kul på söndag:-)
Hannah kommer imorrn och hälsar på men kan tyvärr inte vara med på festen men det är ju strunt
samma, bara vi får umgås... :-)

Nej nu ska jag kurera mig...

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Celeste

Efterfest en söndag.. faan va bra jag kommer må på måndagen... =P hallå, jag jobbar?! får jag sova hos dig isf? =P

2010-03-11 @ 16:47:06
URL: http://annaceleste.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe men självklart får du slagga hos mig tillsammans med alla andra dårar :-)

2010-03-11 @ 19:56:12
Postat av: heidi

Wiiie jag längtar :-)

2010-03-11 @ 22:13:45
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0