Terve, terve!

Dags att fräscha upp alla tio ord jag kan på finska kanske?? Haha
Heidi hjälp mig då... *s*
Ja då är man i finland igen.... lite kallare och lite mer snö... ja det snöar just nu kan jag meddela :-)
Skit samma, jag ska till solen och bättra på min bränna... har ju en födelsedagsmiddag att
se fram emot och då är det ju nice med en snygg bränna eller hur?

Har precis avnjutit en god frukost och nu ska jag se några avsnitt av desperate innan
jag ev går ner och tränar lite.. måste hinna sova några timmar sen med så
vi får se vad jag hinner med....

Min Iphone vill inte samarbeta när det kommer till inlägg här från den... *morr*
Ska ta och försöka fixa det så jag kan skriva lite oftare..

Just nu är vi iaf 13 st som ska käka middag ihop och det är en underbar blandning
av mina allra roligaste och närmaste vänner, Love you all guys!!
Måste dock bli en till.. 13 runt ett bord är INTE ok... :-)

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: heidi

Jag hörde nog att du kunde n'¨



Jag hörde nog att du kunde en fras sist du var hemma :-) Men hallå vad kommer jag ha för bränna på den middagen då ...längtar :-)



2010-03-02 @ 23:40:20
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0