Hemma

och känner lugnet...
Eller inte..
En kollega till mig har verkligen gett mig griller i huvudet!
Jag är ju gammal hästtjej och saknar hästarna något otroligt, och nu har han hittat en häst
som han tycker att jag ska köpa.
Ett sto, skimmel, 12 år, 166 hög och går 140 hoppning.... het men lydig.
Låter som en häst för mig faktiskt... och jag ska åka och kolla in den på onsdag...
Min kollega ska då rida den för Sylve så det ska bli riktigt intressant.
Den är dyr men det går nog att få ner den lite i pris tror jag.
Så om jag säljer min lägenhet här i Sthlm och flyttar till Enköping så kan jag köpa
häst, bil och transport för pengarna jag får över.
Hmm tål att tänkas på men vill jag verkligen bo i lilla Enköping??
Ja svårt beslut att ta men jag kommer att kunna veta mera när jag ser hästen tror jag iaf.. :-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0