Oooo

Så var väskan återigen packad och klar dagen före för en gångs skull :-)
Drar iväg imorrn igen och det ska bli riktigt skönt tycker jag.
Sedan när jag kommer hem ska jag hem till löta och bara ha det bra. Lite vänner ska man ju såklart träffa som man har saknat och saknar varje dag!
Så jag ser framemot en välkomstkommitté :-)
Det får jag ju det vet jag.
Man kan lita på mina godisar hemmavid!

Jag funderar och funderar på detta med häst och jag blir alltmera sugen.
Jag MÅSTE ha en pålle nu!
Lutar åt ett sto men man vt aldrig vad som dyker upp.
Det enda jag vet är att dom är fruktansvärt dyra så man får vara riktigt petig om man ska
hitta en riktigt bra en som passar mig.

Var och provred en häst som heter Smilla som var gudomlig, dock hade hon en hel bok med operationer
som hon har fått göra. Lite knasiga idéer hade hon för sig oxå och avelsvärdet är inte bra..
Men kär det blev jag ju såklart ändå. Dock betalar jag inte en kvarts miljon för en häst
med så många fel i baggaget.

Jag och min polare Mattias har iaf planerat in provridning på två till i början av
december för då är vi båda två lediga tillsammans :-)
Jag tänker verkligen prova många så jag vet att jag väljer den som är bäst för mig!

Pratade en låååång stund med lilla Angela idag och det var mycket trevligt. Hon
har ju hästar och har alltid haft sen vi båda red ponny så hon ska hålla utkik efter lite
hästar till mig med :-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0