Snacka om huvudbry....

Just nu är det massor som går runt i min hjärna...
Flytta? Inte flytta??
Skaffa häst? Bli medryttare??
Stockholm? Enköping?
Jobb?
Samtidigt har jag fortfarande ont i foten och måste boka lite tider för rehabilitering nu,
det går inte att halta runt som jag gör.
Ska dessutom boka in tid för återbesök hos kiropraktorn...
Och ska jag skaffa häst måste jag vara i topptrim :-)
Mycket nu.. :-)

Pratade med mamma idag om sponsring.... hahaha jag vet ju vad mina föräldrar tycker om
hästar och ridning i allmänhet men jag tror ändå att dom kommer att förstå.
Jag har ju hållit på med hästar och hoppning sen jag var 7 år gammal.
Det är ju inte så att dom kommer att försöka hindra mig men kanske blir det svårt att övertyga
dem om att sponsra mig. Jaja värt ett försök iaf.
Har hittat ett par hästar som jag är intresserad av att åka och provrida.
Måste ju iaf börja nånstans eller hur?
Och en liten hästtransport kan dom väl bidra med eller??

Jaja nu ska jag laga mat... och hoppas att mina tankar vandrar iväg
på något annat så länge...
Snöstorm ute... NICE!

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0