Efter OP

Jag är helt galet nöjd!
Jag SER utan linser eller glasögon!!
Det är en så fantastisk känsla så den går knappt att beskriva!!
Men faktum är att när bedövningen släppte i ögonen så gjorde det så sjukt ont. Det sved, kliade
gjorde ont och rann en massa. Och det gjorde förbaskat ont i ca 3 timmar efteråt.
Som tur var hade jag min älskling Emil med mig som fick leda mig hem. Hade knappast
fixat det själv kan jag lova. När vi skulle kliva in i taxin så kunde jag knappt få
upp ögonen. Fick känna mig fram.
Men han tog hand om mig hela dagen. Hade då fått ta två citodon och som tur var
så somnade jag ganska så snabbt när jag väl var hemma igen.
Det var tur för när jag sedan vaknade igen så skavde det bara lite.

Idag däremot har jag varit på återkoll och har bättre syn än körkortssyn och det gör inte alls
ont och inte är jag speciellt känslig för ljus heller vilket är skönt.
Min flik hade läkt helt runt om i båda ögonen men jag är svullen ff vilket iofs inte är så konstigt
med tanke på den op jag har gjort. När det försvinner kommer jag se helt perfekt.
Jag kunde dock redan igår kolla på en film så det läker fort.

Imorgon hoppas jag att svullnaden har gått ner ytterligare och synen blir skarpare.
Man märker att det skiftar lite under dagen faktiskt.. :-)
Tänkte lägga in bilder men dem är så läskiga så jag låter bli. Har ju fått blödningar i
ögat efter ringarna dom lägger an....
Som tur är fick jag bara blödningar under övre ögonlocket så dom syns knappt :-)
Syrran gjorde samma och hon såg fördjävlig ut haha
Hon hade röda blodringar runt nästan hela iris...

Om någon vill göra detta kan jag varmt rekommendera Globen eyeclinic.
Och vill ni ha rabattkort så hör av er

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0