Hua!!

Var på paranormal activity 2 med Micke idag.. HUA! Fy va läskig den var!!
Klart sevärd men man bör ha sett ettan innan för det är ganska mycket som hänger ihop med den.
Hade behövt öronproppar för Micke skrek som en stucen gris mest hela tiden hahaha
Nu har vi bestämt två filmer till som vi ska se när jag kommer hem från Thailand :-)
Fler skräckisar blir det iaf :-)

Känner mig lite krasslig :-(
Lite frossa och säkert feber men jag får inte bli sjuk nu när jag ska iväg...
Det går icke!!
Har sett fram emot detta sååå länge nu orkar inte bli sjuk!
Jaja några ipren så kanske det släpper...
Ska försöka sova lite nu så blir det nog bättre

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0