Ja vart ska man börja?

Tror jag ska döpa detta inlägg till Stockholms köttmarknad del 1.
Till min hjälp att sammanställa
gårdagens observationer har jag Sofie, tillika partner in crime.
Eller vänta nu det var ju vi som INTE gjorde ngt konstigt igår eller?

Jag hade ju fått biljetter till Ladies Night och tog med min kollega Sofie dit.
Kul att titta på en show samtidigt som man kan skratta åt roliga tanter och tjejer som gör i byxorna
så fort Martin Stenmarck visar sig på scenen.
Vi började dock kvällen på hotellet där vi jobbar och lyssnade på ett storband samt
drack smarriga drinkar.
Därefter begav vi oss till Globen och showen som till min förvåning var riktigt bra faktiskt.
Jag hade väl kanske trott att det skulle vara ganska låg nivå på skämten och det var det till viss del,
men inte alls så farligt låg som jag hade förväntat mig.
Måns Möller är kung! :-)
Stephen Simmons sjunger som en gud och det gör ju även Martin.

Jag får nog dela upp mina inlägg... nästa inlägg blir om köttmarknaden istället... :-)
Vill ju inte tråka ut er kära läsare ;-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0