Jag säger då det

Jag blir så trött på opålästa människor som ska börja dividera om saker dom inte alls har koll på,
skaffa sig lite insikt och läs på i ämnet innan man uttalar sig kan ju jag tycka är en bra sak, eller?
Så länge man vet vart man står i ämnet och VET vad för och nackdelarna
är, då kan man ha en åsikt, men att bara slänga ur sig saker som
bara får en själv att framstå som ett pucko.. njaaa inte så smart va?!
Och börja säga att man är solidarisk när man bara tänker på sig själv? hmm *s*
Ja jag blir lika förvånad varje gång såna människor öppnar munnen.

Jaja nog om det.

Imorrn kommer mami och papi till stora staden och vi ska käka lunch då.. NICE!
Ska betala tillbaka lite cash till mami som jag lånade förra månaden då jag fick kass lön.
Så jag får ännu en månad leva som en kyrkråtta men men börjar bli van det nu tyvärr... :-(
Ska tvinga N att skriva upp mig på en massa pass tills jag har nästa jobbpass på
mitt ordinarie jobb.. behöver varenda krona jag kan uppbringa :-)
Jag är dyr i drift det vet jag men när man knappt har råd att köpa nya kläder då är det
ngt som är fel va?
Måste styra upp något så jag har en stadig extra inkomståret om, detta funkar ju inte... :-(

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0