Lördag

Igår var en härlig dag!
Den började med ett besök till stallet!
Ridning en timme. Fick en häst som heter svarte Petter. Han var grymt mysig.
Det var en mycket bra häst för mig. Han är väldigt känslig för vikthjälper och jag som måste
kämpa med min lite framåtlutande sits fick verkligen bra hjälp av honom.
Så fort jag satt rätt och kunde inverka på honom korrekt då gick han som värsta dressyrhästen.
Shit va häftigt det var! Och vad bra det var för mig. :-)
Idag har jag dock träningsvärk i hela magen och ryggen :-)
Men det är det verkligen värt!
Så härligt att vara i stallet med alla hästar.
Idag blir dock en lugn lördag som det verkar... har inget planerat och det är skönt på ett vis.
Men man blir lätt lite rastlös när det inte är fullt i almanackan...
Jaja ska ner och tvätta lite nu

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0