Monday morning

Måndag igen då.... :-)
Bara några dagar kvar tills jag ska operera mina ögon... hua!
Fett nervös men min söta vän Emil ska hänga med och hålla handen :-)
Sen ska han vara hos mig hela kvällen och natten tills jag vaknar dagen efter!
Hur gulligt är inte det??
Ska be om massa fina tabletter :-)
Tvättstuga precis nu... det är dock inte så skoj men ett nödvändigt ont.

Det har och ÄR dock en pärs att tvingas ha på sig glasögon... Har inte haft glasögon alls ute bland
folk sen jag fick dålig syn... har helt enkelt vägrat iom att jag ser ut som en MUPP!
Men men snart så slipper jag ALLT!
Bara att vakna på morgonen och kunna se klart direkt är ngt jag ser fram emot!

Jag har lite issues vad gäller en kompis som håller på med en massa konstigheter
och jag gillar inte när människor försöker sälja ut sina kompisar i tron om att dom vinner andra vänner..
Hmm svårt dilemma det där. Jag har verkligen ingen lust att hamna i ngn konstig situation som jag
själv inte har valt... Får fundera på hur jag ska gå vidare helt enkelt.
Inte är det lätt iaf.

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Celeste

Tell me about it?? who and why!? aw snaaaart va! :D

2010-10-04 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0