Work tonight

Ikväll ska jag jobba lite extra på hotellet. Ja inte hotellet baren, utan ett hotell :-)
Ringde Globen ögonklinik idag bara för att bekräfta att mina ögon mår prima.
Så jag behöver inte komma in imorgon utan har en bokad tid
i november. Ska sluta med mina droppar nu oxå, vilket känns skönt...

Jag hade ju tänkt gå ner och träna imorse, men jag måste ha varit så trött för jag
har inte hört väckarklockan alls!
Jaja imorgon är en ny dag och jag får väl ta tag i det då.
Fick lite hemläxa av min kiropraktor så jag har lite övningar jag ska göra för att få
mina muskler att samarbeta :-)
Så jag måste ner till SATS och be dem hjälpa mig, var ju evigheter sen jag var och körde
på maskiner i gymmet... höhö
Jaja nu vet jag ju vad som är problemet och då är det ju lättare och man får mera motivation
när man vet vad som skall göras för att må bättre i kroppen.
Ska även boka in sjukgymnastik för min fot för jag vill kunna gå på lite aerobics och
spinning i höst med. Så det ska jag nog göra när jag sätter mig på bussen
om typ en timme :-)
Nej nu måste jag in i duschen

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0