Gaaah jag blir galen!!!

Alltså allvarligt!!!
Hur mycket kan man borra i sina väggar??
Snart kommer ju väggfaan att ramla ner!!
Blir galen på mina grannar... hur många tavlor, hyllor el vad dom nu sätter upp, har man plats med egentligen??
Och varför just de väggar som angränsar till mig??
Är inte söndagar vilodagar??
Näe nu blir det snart raveparty hemma hos mig alltså!
Och dom har mage att komma över till mig för att jag råkade spela musik efter 22?? EN endaste gång dessutom!
Näe nu.....
Det som är skrämmande är att dom är ett par i min ålder men beter sig som gamlingar!
Musik är mkt mindre störande än hammarslag och borrljud precis i sovrummet....
MORR

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: heidi

snart åker viiiiiiii :D

2010-09-27 @ 01:24:23
URL: http://www.mingla.nu/heidi
Postat av: Cellan

Hahahaha! Det blir revenge party nu alltså ;P i helgen eller? :D

2010-09-27 @ 10:35:37
URL: http://tennysdottir.blogg.se/
Postat av: Carro

Cellan: Det blir FET ravefest snart! :-) Nåja en shotsfest iaf är under planering :-)

2010-10-16 @ 06:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0