Förkylning

Har varit näst intill däckad sedan i söndags av en förkylning.
Den bara smög sig på och pang bom så låg jag där med feber, ont och tjock i halsen och snorig.
BLÄÄÄ
Det verkar som om jag är på bättringsvägen nu iaf och tur är väl det för jag har ju lovat att ta
hand om karaoken på vårat höstmingel på jobbet så jag hoppas att jag håller mig kry hela kvällen.
Bilen är på service och jag hoppas att jag kan hämta den snart annars spricker hela min plan för hur jag ska ta mig till och ifrån Sthlm :-)
Men men det är ju ett par timmar kvar så det bör väl hålla tycker jag :-)
Soffan har hand om Fabbis idag och imorrn ifall jag blir kvar i Sthlm fast jag tror ju inte det.
Har även hand om Erik i helgen så Mattias kan jobba.
Fick även nytt schema idag och det ser ut att bli mycket jobb :-)
Och inte klagar jag, det är grymt bra att jobba mycket för så rullar ju cashen in och det behövs efter
alla dessa grejer som har behövt göras med bilen.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0