Tisdag = hoppträning för Lotta!

Japp idag är det då hoppträning för Lotta igen vilket ska bli hur kul som helst.
Har fått min höanalys så nu kan jag verkligen göra en korrekt foderstat till min häst och jag måste säga att jag var helt rätt ute redan innan :-)
Min häst behöver extra energi för att kunna jobba lite och det har jag ju sagt hela tiden
men blivit nerklankad på av flera personer som tycker att han kan klara sig på bara hö.
Vad hände när jag gav efter och bara gav honom hö?
Jo han har fallit ur, tappat både hull och muskler.
Men nu blir det ändring på det. Han ska bli lite vintertjock så vi har ngt att ta av när det sedan blir
dags att vässa formen till våren :-)
Näe nu ska jag ut till stallet och pyssla innan det är dags att åka iväg.
Har även lovat att rida Rocky idag och det ska bli kul.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0