Bara två dagar kvar

innan jag styr kosan hemåt igen för att få mysa lite med min stjärna.
Saknar honom så otroligt mycket och jag hoppas att han blir glad när jag kommer hem :-)
Vi har ju som team gått från klarhet till klarhet tycker jag och i vår el sommar
kommer vi att debutera i högre klasser.
Men först blir det en liten vintervila både för mig och Fabbe.
Har funderat på att kanske starta i ngn fler tävling iår men får se hur det känns och hur
Fabbe går osv. Det skulle vara kul att få avsluta lika bra som vi har börjat.

Imorrn jobbar jag igen men på tisdag åker jag hem.
Ska hämta hem mera hö, trist och jobbigt, men det är skönt när det är gjort, kanske
kan lura med mig Mattias som stöd haha.
Måste sedan hitta ngn bonde som levererar för det är inte kul att släpa allt själv.
Men det ordnar sig, så länge min darling får mat är jag nöjd :-)
Nej nu ska jag packa det sista så jag är klar inför morgondagens jobb.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0