Första veckan snart avklarad

Jag har haft en mycket bra start här på Strömsholm men det har varit massor utav information, undervisning och ridning så nog är man allt lite trött i huvudet, det måste jag erkänna. Och träningsvärk i typ alla muskler som finns efter 3 dressyrpass för sjuukt duktiga lärare denna vecka.
Blir jag inte en grym ryttare efter denna utbildning ja då finns det inget hopp :-)
Fabbe verkar må bra men ska få byta box då han inte verkar trivas jättebra i den han står, han står lite avsides
och han är ju en social kille som gärna vill att folk kommer och säjer hej så han ska få stå innåt
stallplanen senare.
Vandrarhemmet som jag bor på just nu är väl ok men rummet är en skrubb så det var ju väldigt bra att
jag fick rum på Strömsholm from den 25:e.

Huset på Strömsholm där jag ska bo är jättefint och ligger precis i mitten utav hela anläggningen så det är ju perfekt :-)
Inflyttningsfest blir det då :-)
Nu är jag i slutet utav min första vecka här på Strömsholm och har helgtjänsten!
Den har gått smärtfritt peppar peppar.
Nästa vecka ska jag och Fabi iväg på tävling så då har jag ingen stalltjänst iaf.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0