Ooo va härligt

Nu börjar det rulla på. Fabben har inte varit såhär fin på hela vintern som han är just nu och det känns fantastiskt bra.
På söndag ska han få debutera i dressyr med min medryttare för första gången i Sverige!
 Heja Fabbe och Sofia!!

Själv har jag anmält till 3 tävlingar idag och det blir kanonbra!
Får med mig Mattias på några också och det är ju extra trevligt!
Vi var väldigt ambitiösa idag och släpade in våran helvita mur in i ridhuset,
kände att vi skulle hoppa lite "läskiga" hinder haha
Den som var mest spookad var Erik som inte hoppade ett enda normalt språng pga
att den där sabla muren var i ridhuset.
Han hoppade som en känguru över alla hinder :-)
Och Erik som är så rutinerad....
Den som imponerade mest var Rocky som inte brydde sig ett dugg om den där muren.
Och han är ju ändå så himla orutinerad. Duktiga killen!
Fabbe skötte sig exemplariskt han med och jag red faktiskt ganska bra jag med.
Hittade framåt lägena nästan på vartenda språng och det stärker ju självförtroendet.
Jag började flippra på ett hinder men då började jag om och då kom de fina sprången igen.

Så glad att det verkligen börjar stämma och vi har en himla fin kemi nu :-)
Det är så man kan bli religiös för mindre när det går så himla bra.

Kram kram

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0